4. Sugrįžimas

Praėjo keleri metai. Kaip ir dauguma, atsakymų į kylančius egzistencinius klausimus ieškojau pačiais įvairiausiais būdais: psichologijoje, horoskopuose, būrimuose, kitose iš rytų atkeliavusiose religijose bei mokymuose, sistemose, tačiau taip ir nepajėgiau apčiuopti visame tame to, ko man reikėjo. Nes supratau tik viena – visa tai įkalina, pavergia, tampa narkotiku ir nieko daugiau. Tad ir toliau ieškojau kažko tikresnio – man reikėjo kažko apčiuopiamo, kažko suvokiamo, kažko Tikro.
Visą vaikystę mano kambaryje už durų kabojo baltas nedidukas gipsinis bareljefas, vaizduojantis Kristaus profilį, apipintą erškėčiais. Žiūrėdama į jį bandydavau įminti to neapsakomo romumo mįslę, kuria alsavo mintys apie pasaulį ir žmogų, man bežiūrint į tą atvaizdą. Dabar gi tas bareljefas tapo gija, už kurios nuolat užkliūdavo mano mintys. Jis buvo tarsi priminimas, kad visa, kuo gyvenu, tėra nedidelė ledkalnio viršūnė. Ir kad po gyvenimo vandenimis yra kažkas daugiau, kažkas giliau. Tereikia gerai įkvėpti ir nerti...

No comments: